Loading

Doç.Dr.

Hilal İlknur TUNÇELİ

Eğitim Fakültesi

Temel Eğitim Bölümü

İletişim

htunceli@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 3290

1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Suat Kol; Hilal İlknur Tunçeli - Examination of Early Childhood Education in Türkiye in terms of Children's Law and Rights - JURNAL CITA HUKUM - DOI : https://doi.org/10.15408/jch.v12i2.39242 - 2024
2 Tunceli, Hilal Ilknur; Yorulmaz, Alper; Aktan, Busra Sahan; - Teacher candidates? critical thinking and learning autonomy: the mediating role of self-regulation. - JOURNAL FOR EDUCATORS TEACHERS AND TRAINERS - Vol.13 - ISSN : 1989-9572 - DOI : 10.47750/jett.2022.13.03.011 - English - Article - 2022 - WOS:000850830000001
3 Ozcan, Aysel Ferah; Tunceli, Hilal Ilknur; Senoz, Eslem Gozde; - ?Sheep color, iron color, my room's color..? How do 48-84 months-old children name and derivative colors? - JOURNAL FOR EDUCATORS TEACHERS AND TRAINERS - Vol.13 - pp.442 - ISSN : 1989-9572 - DOI : 10.47750/jett.2022.13.05.040 - English - Article - 2022 - WOS:000892288200001
4 Kol, Suat; Tunceli, Hilal Ilknur; - Legal Foundations and Comparative Analysis of Early Childhood Education Practices in The Turkish World - JURNAL CITA HUKUM-INDONESIAN LAW JOURNAL - Vol.10 - pp.239 - ISSN : 2356-1440 - DOI : 10.15408/jch.v10i2.26237 - English - Article - 2022 - WOS:000891310500003
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Aysel Ferah Özcan; Hilal İlknur Tunçeli - The Color Liking and Object Color Preferences of 48-84 Month-old Children According to the Gender - Journal of Education, Theory and Practical Research - Vol.9/2 - pp.163 - DOI : 10.38089/ekuad.2023.143 - 2023
2 Alper Yorulmaz, Hilal İlknur Tunceli, Ezgi Aksin Yavuz - What Do Children Think about Starting Primary School? - Mimbar Sekolah Dasar - Vol.9(3) - pp.484 - DOI : 10.53400/mimbar-sd.v9i3.46643 - 2022
3 Hilal Yılmaz, Hilal İlknur Tunçeli, Ezgi Akşin Yavuz, Rengin Zembat - Do preschool teacher candidates' self-efficacy beliefs and attitudes towards the profession predict their entrepreneurship?. - Journal of Pedagogical Research - Vol.6(4) - pp.234 - DOI : 10.33902/JPR.202215721 - 2022
4 Hilal İlknur Tunçeli, Eslem Gözde Şenöz - Parents‟ Metaphors About Outdoor Play. - International Journal of Progressive Education - Vol.18(4) - pp.120 - DOI : 10.29329/ijpe.2022.459.9 - 2022
5 Hilal İlknur Tunçeli - 36-72-Month-Oldchıldren Mothers‟ Vıews About Covıd19 Pandemıc. - Southeast Asia Early Childhood Journal - Vol.11(1) - pp.145 - DOI : 10.37134/saecj.vol11.1.9.2022 - 2022
6 Tunçeli̇, H., Kol, S. - Examination of 21st-Century Skills in Early Childhood in Terms of Different Variables - Sakarya University Journal of Education - pp.813 - DOI : 10.19126/suje.1206194 - eng - paper - 2022 - TRDizin
7 Kiliç, Z., Tunçeli̇, H., Ünsal, F. - Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretim Süreçlerinde Uygulamayı Tercih Ettikleri Etkinlik Türlerine İlişkin Görüşleri - Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi - pp.69 - ISSN : 1301-3718 - DOI : 10.30964/auebfd.696279 - tur - paper - 2021 - TRDizin
8 Rengin Zembat; Ezgi Akşin Yavuz; Hilal İlknur Tunçeli - Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Kuramsal Eğitimbilim - Vol.11(4) - pp.789-808 - ISSN : 1308-1659 - 2018
9 Rengin Zembat; Sinan Koçyiğit; Ezgi Akşin Yavuz; Hilal İlknur Tunçeli - ÇOCUKLARIN BENLİK ALGISI, MİZAÇ VE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER - Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi - Vol.7(1) - pp.548-567 - ISSN : 2147-0146 - 2018
10 Yavuz, E., Zembat, R., Yorulmaz, A., Tunçeli̇, H. - The Curriculum of Preschool and Primary School: Examination of Teacher Candidates’ Views - Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.902 - DOI : 10.14686/buefad.403605 - eng - paper - 2018 - TRDizin
11 Tunçeli̇, H., Zembat, R. - 48-72 Aylık çocuklar için LAP-3 gelişim değerlendirme ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması - Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi - pp.86 - DOI : 10.24130/eccd-jecs.196720182153 - tur - paper - 2018 - TRDizin
12 Akşi̇n Yavuz, E., Tunçeli̇, H., Kiliç, Z., Zembat, R. - Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kontrol Odağı ve Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ - pp.365 - tur - paper - 2018 - TRDizin
13 Ünsal, F., Özdemi̇r Beceren, B., Tunçeli̇, H. - 5 YAŞ ÇOCUKLARININ SORUMLULUK KAZANMA DÜZEYLERİ İLE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ - Turkish Studies (Elektronik) - pp.1149 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.14394 - tur - paper - 2018 - TRDizin
14 Tunçeli̇, H., Zembat, R. - 48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN LAP-3 GELİŞİM DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ İLE İNCELENMESİ - Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.2321 - tur - paper - 2018 - TRDizin
15 Rengin Zembat; Hilal İlknur Tunçeli; Ezgi Akşin Yavuz - Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Ahi Evran UniversitesiKırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.18(3) - pp.24-43 - ISSN : 2147-1037 - 2017
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Hilal İlknur Tunçeli, Dilan Bayındır - Teaching Practicum Courses in COVID-19 Pandemic Period: Example of Preschool Teaching Undergraduate Program. - Journal of Educational Theory and Practice Research - Vol.8(2) - pp.162 - DOI : 10.38089/ekuad.2022.109 - 2022
2 Rengin Zembat, Hilal İlknur Tunçeli, Ezgi Akşin Yavuz - Okul Öncesi Eğitim Ortamlarının Fiziksel, Psikolojik ve Sağlık Özellikleri Açısından Güvenliğinin İncelenmesi. - Eğitim Kuram ve Uygulama AraĢtırmaları Dergisi, - Vol.6(2) - pp. 225 - DOI : 10.38089/ekuad.2020.16 - 2020
3 Hilal İlknur Tunçeli, Rengin Zembat - Erken Çocukluk Döneminde Gelişimin Değerlendirilmesi ve Önemi. - Eğitimde Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi, - Vol.3(3) - 2017
4 RENGİN ZEMBAT;FATMA ÖZGE ÜNSAL;FATİH YAZICI;ELİF KURTULUŞ KÜÇÜKOĞLU;TUBA ÖZKABAK YILDIZ; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - MY OWN PAST AN EXAMPLE OF FAMILY INVOLVEMENT PROJECT APPLIED TO IMPROVE 48 54 MONTHS OLD CHILDREN S PERCEPTION OF THE PAST - International Journal on New Trends in Education and Their Implications - Vol.5 - pp.209-218 - 2014
5 Hilal İlknur Tunçeli, Berrin Akman - The Investigation of School Readiness Level of Six Years Old Preschool Children in Terms of Different Variables - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.106 - pp.2899 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2013.12.335 - 2013
6 Tunceli, HI; - THE RELATIONSHIP BETWEEN CANDIDATE TEACHERS' COMMUNICATION SKILLS AND THEIR ATTITUDES TOWARDS TEACHING PROFESSION - PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI - Vol.3 - pp.51 - ISSN : 2148-239X - SEP 2013 - Turkish - Article - 2013 - WOS:000420764900006
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 MÜSLİMAT OYA RAMAZAN; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI 2006 HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ - Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.33 - pp.67-79 - 2016
2 GÜLDEN UYANIK BALAT; TÜRKER SEZER; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların AnnelerininÖz Yeterlilik ve Öfke Düzeylerinin İncelenmesi - Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.29 - pp.47-63 - 2015
3 EZGİ AKŞİN; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Tehlike Kavramına İlişkin Görüşleri - Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi - Vol.1(2) - pp.599-609 - 2015
4 Rengin Zembat; Hilal İlknur Tunçeli; Ezgi Akşin Yavuz - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL YÖNETİCİSİ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI - Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi - Vol.1(2) - pp.446-459 - ISSN : 2149-0813 - 2015
5 HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; BERRİN AKMAN - ANAOKULLARINA DEVAM EDEN 6 YAŞ ÇOCUKLARININ SOSYAL BECERİLERİNİN OKUL OLGUNLUKLARINA ETKİLERİNİN İNCELENMESİ - Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi - Vol.3(4) - pp.333-341 - 2014
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Gülden Uyanık Balat; Fatma Özge Ünsal; Hilal İlknur Tunçeli - Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Birlikte Çocuk Kütüphanelerini Kullanan Anne Babaların Çocuk Kütüphanelerden Beklentilerinin Incelenmesi. - 2018
2 HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; BÜŞRA ŞAHAN - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ "ÖĞRETMEN" KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI - 2014
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Hilal İlknur Tunçeli - Çocukların Gözünden Çocuk Kütüphaneleri: Mimari Atölye Deneyimi. - 2022
2 Hilal İlknur Tunçeli - Covıd-19 Pandemisinin Okul Öncesi Dönem Çocukları Üzerindeki izleri: Annelerin Görüşleri. - 2021
3 Hilal İlknur Tunçeli, Ezgi Akşin Yavuz, Rengin Zembat - Nasıl Bir Okul Öncesi Öğretmeni Olacağım? Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki ÖzYeterlik İnançlarının İncelenmesi - 2019
4 Alper Yorulmaz, Hilal İlknur Tunçeli, Rengin Zembat - Çocukların Gözünden İlkokul 1. Sınıf Başlamadan Önce Ve Bittiğinde - 2019
5 Atiye Adak Özdemir, Burcu Özdemir Beceren, Hilal İLknur Tunçeli, Fatma Özge Ünsal - Okul öncesi öğretmenlerinin sahip oldukları sahip oldukları bireysel farklılıkların (psikososyal özelliklerin) kapsamlı olarak değerlendirilmesi - 2018
6 Rengin Zembat, Ezgi Akşin Yavuz, Hilal İlknur Tunçeli - Erken Çocuklukta Erken Müdahale: Ne Biliyoruz? - 2018
7 Zeynep Kılıç, Hilal İlknur Tunçeli - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ETKİNLİK TÜRLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - 2018
8 Hilal İlknur Tunçeli, Ayşe Güler Küçükturan - ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM LİSANS PROGRAMI - 2018
9 RENGİN ZEMBAT, SİNAN KOÇYİĞİT, EZGİ AKŞİN YAVUZ, HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - Çocukların Benlik Algısı, Mizaç Ve Sosyal Becerileri Arasındaki Iliskiler - 2017
10 HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; RENGİN ZEMBAT - 48-72 Aylık Çocuklar Için LAP-3 Gelisim Degerlendirme Envanteri’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalısması - 2017
11 RENGİN ZEMBAT; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; EZGİ AKŞİN; ZEYNEP KILIÇ - Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kontrol Odağı ve Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - 2016
12 RENGİN ZEMBAT; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; EZGİ AKŞİN; ALPER YORULMAZ - Okul Öncesinden İlkokula Geçiş Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi. - 2016
13 RENGİN ZEMBAT; EZGİ AKŞİN; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; HİLAL YILMAZ - Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - 2016
14 HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; BÜŞRA ŞAHAN; FATMA ÖZGE ÜNSAL - An Overview of Postgraduate Theses at Preschool Education in Turkey. - 2016
15 RENGİN ZEMBAT; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; EZGİ AKŞİN - ANALYZING SAFETY OF PRESCHOOL ENVIRONMENTS IN TERMS OF PHYSICAL PSYCHOLOGICAL AND HEALTH CHARACTERISTICS. - 2016
16 RENGİN ZEMBAT;HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; EZGİ AKŞİN - Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - 2015
17 RENGİN ZEMBAT, HİLAL İLKNUR TUNÇELİ, EZGİ AKŞİN - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL YÖNETİCİSİ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI. - 2015
18 EZGİ AKŞİN; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ TEHLİKE KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. - 2015
19 MÜSLİMAT OYA RAMAZAN; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ. - 2015
20 GÜLDEN UYANIK BALAT; TÜRKER SEZER; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - Okul Öncesi Dönemde Çocuğu Olan Annelerin Öz Yeterlilik Ve Öfke Düzeylerinin İncelenmesi  - 2014
21 RENGİN ZEMBAT;BÜŞRA ŞAHAN; DİLAN BAYINDIR; ELİF YILMAZ; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ; - Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Bürokratik Özellikleri İle Öğretmenlerin İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi  - 2014
22 Ozana URAL, Büşra ŞAHAN, Hilal İlknur TUNÇELİ, Fatma Özge ÜNSAL, Dilan Bayındır - THE SOCIAL SKILL LEVELS OF 4-5 AGED PRESCHOOL CHILDREN: IS THERE A DIFFERENCE BETWEEN THE VIEWS OF PARENTS, TEACHERS AND RESEARCHERS ?, - 6-9 June 2013 - 2013
23 Hilal İlknur Tunçeli, Berrin Akman - The Investigation of School Readiness Level of Six Years Old Preschool Children in Terms of Different Variables. - 25-27 June 2013 - 2013
24 ZEMBAT RENGIN,ÜNSAL FATMA ÖZGE,YAZICI FATIH,KÜÇÜKOGLU ELIF,YILDIZ TUBA,TUNÇELIHILAL ILKNUR - MY OWN PAST AN EXAMPLE OF FAMILY INVOLVEMENT PROJECT APPLIED TO IMPROVE 48 54 MONTHS OLD CHILDREN S PERCEPTION OF THE PAST - 2013
25 Hilal İlknur TUNÇELİ - The relationship between candidate teachers’ communication skills and their attitudes towards teaching profession - 12-15 EYLÜL - 2012 - SAU
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 ZEMBAT RENGİN,TUNÇELİ HİLAL İLKNUR,AKŞİN YAVUZ EZGİ - Erken Çocuklukta Eğitim Programları ve Uygulamalar - ANI YAYINCILIK - 2019
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Hilal İlknur Tunçeli - Okul Öncesi Eğitim Ansiklopedisi Gelişim I-II kitabı içinde Özbakım Becerileri bölümü. Editörler: Özgül Polat & Oya Ramazan. - Eğiten Kitap - 2024
2 Hilal İlknur Tunçeli; Ezgi Akşin Yavuz - Erken Çocuklukta Davranışı Anlama ve Yönlendirme içinde Erken Çocukluk Eğitim Programları ve Davranış - Nobel Akademi Yayıncılık - pp.107-125 - 2024
3 Hilal İlknur Tunçeli, Ezgi Akşin Yavuz - İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları kitabı içinde Okul Öncesi Eğitimden İlkokula Matematiksel Beceriler bölümü. - Nobel Akademi Yayıncılık - pp.1-36 - 2023
4 Hilal İlknur Tunçeli, Fatma Özge Ünsal - Erken Çocukluk Döneminde Projektif Tekniklerle Değerlendirme. (Editör: Rengin Zembat, Hilal İlknur Tunçeli). Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme- Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları içinde. - Nobel Akademi Yayıncılık - 2022
5 Hilal İlknur Tunçeli - Erken Çocuklukta İlkokula Hazır Oluş Yolculuğu ve Değerlendirme. (Editör: Rengin Zembat, Hilal İlknur Tunçeli). Çocuğu Tanıma Ve Değerlendirme - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları içinde. - Nobel Akademi Yayıncılık Ankara. - 2022
6 Hilal İlknur Tunçeli - Erken Çocukluk Döneminde Gelişimsel Değerlendirmeye Bütüncül Bir Bakış. (Editör: Rengin Zembat, Hilal Ilknur Tunçeli). Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme- Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları içinde. - Nobel Akademi. - 2022
7 Hilal İlknur Tunçeli - ESTONYA. DÜNYADA ERKEN ÇOCUKLUK EGITIMI içinde. - NOBEL AKADEMİ - 2022
8 Hilal İlknur Tunçeli - Meksika. (Ed. Ayla Oktay ve Özgül Polat). Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim içinde. - Pegem Akademi Yayıncılık Ankara. - 2021
9 Hilal İlknur Tunçeli - Gelişimsel değerlendirme. (Ed. Emine Ahmetoğlu ve Ezgi Akşin Yavuz). Erken Çocukluk Döneminde Gelişim içinde. - Nobel Akademi Yayıncılık Ankara. - 2021
10 Hilal İlknur Tunçeli - OYUN VE CİNSİYET VE FARKLI KÜLTÜRLERDE OYUN . (Ed. Alev Önder ve Hande Arslan Çiftçi). ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN VE OYUN YOLUYLA ÖGRENME içinde. 2. basım. - NOBEL AKADEMİ - 2020
11 Elif Küçükoğlu, Hilal İlknur Tunçeli - Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum Ve Erken Okuryazarlık Eğitimi içinde İLKOKULA HAZIRBULUNUŞLUKTA ALGI EĞİTİMİ - ANI YAYINCILIK - 2019
12 Hilal İlknur Tunçeli - ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN GÜNCEL ÖLÇME ARAÇLARI kitabı içinde Erken Çocuklukta Gelişimi Bütünsel Değerlendiren Ölçme Araçları - NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK - 2019
13 Hilal İlknur TUNÇELİ - ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN GÜNCEL ÖLÇME ARAÇLARI kitabı içinde Erken Çocuklukta Okul Olgunluğunu Değerlendiren Ölçme Araçları - NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK - 2019
14 Hilal İlknur TUNÇELİ - Projektif Teknikler. (Ed. Alev Önder). Örneklerle OKUL ÖNCESI ÇOCUKLARINI DEGERLENDIRME VE TANIMA içinde. - Eğiten Kitap - 2018
15 Hilal İlknur TUNÇELİ - Eğitim Döneminin Basında Etkili Sınıf Yönetimi Adımları. (Gülden Uyanık ve Hülya Bilgin). Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi içinde. - Anı Yayıncılık - 2018
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Hilal İlknur Tunçeli - Oyunun Tarihçesi. (Ed. Sinan Koçyiğit). Oyun ve Oyun Materyalleri içinde. - Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum. - 2022
2 Hilal İlknur Tunçeli - Zaman Yönetimi. (ed. Rengin Zembat ve Asude Balaban Dağal). Yönetim Ve Liderlik içinde. - İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul. - 2021
3 Hilal İlknur Tunçeli - Üstün Yetenekli Çocuklar Ve Araştırmalar. (Ed. Gülden Uyanık ve Burcu Özdemir Beceren). Çocuk Gelişimi Araştırmaları içinde. - İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul. - 2021
4 Sinan Koçyiğit, Hilal İlknur Tunçeli - Okul Yönetimi. (Ed. Rengin Zembat ve Asude Balaban Dağal). Yönetim ve Liderlik. - İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul. - 2021
5 Hilal İlknur Tunçeli, Ezgi Akşin Yavuz - Erken Çocukluk Eğitim Programları ve Davranış. (Ed. Dilan Bayındır, İbrahim Hakkı Acar ve Fatma Özge Ünsal). Erken Çocukluk Döneminde Çocuğun Davranışını Anlama ve Yönlendirme. - Hedef Cs Yayıncılık. Ankara. - 2021
6 Hilal İlknur TUNÇELİ - ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ kitabı içinde Erken Çocuklukta Gelişim - ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI - 2019
7 Hilal İlknur Tunçeli - ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ kitabı içinde Erken Çocukluk Eğitiminde Güncel ve Farklı Yaklaşımlar - ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI - 2019
8 Hilal İlknur TUNÇELİ - ÖĞRENEN ÖĞRETMEN kitabı içinde Okul Öncesi Eğitim Programı - KASDAŞ - Kadıköy Sağlık Turizm Eğitim Çevre Temizliği Otopark Hizmetleri İnşaatYayıncılık San. ve Tic. A.Ş. - 2019
9 Rengin Zembat, Hilal İlknur TUNÇELİ - EĞİTİM DURUMLARININ BELİRLENMESİ (Ed. Neriman Aral ve Fulya Temel). Gelişimsel Destek Programları Tanımlar ve Programlar içinde. - Hedef CS Yayıncılık - 2018
10 AKIN AHMET, ALACACI CENGİZ, KILIÇ ÇİĞDEM, GÜLEÇ ASLAN YEŞİM, KARATAŞ İBRAHİM HAKAN, AYYILDIZ EMİNE, ŞAHİNKAYA NİHAN, AKGÜN ÖZCAN ERKAN, BÜLBÜL MURAT, CENGİZ ÖZGE, TUNÇER DENİZ, ÇAVUŞOĞLU CEYDA, TEKİN IŞIL, ARSLAN ÇİFTÇİ HANDE, ÖKSÜZ GÜL FERİDE, SUBAŞI YURTÇU AYŞE BÜŞRA, AÇAR ABDULLAH, ERUS SEHER MERVE, TUNÇELİ HİLAL İLKNUR, Aktaş Fatma, tezel merve, yavuz fazilet, güngör burcu, Ehliz Tuğba, Ateş Gökhan, Gündüz Melih, Özçelik Cemil, Topal Gaye, Kara Ersin, Ayaydın Yakup - Çoklu Zeka Atölyesi Uygulama ve Etkinlik Kılavuzu - İstabul Medeniyet Üniversitesi - pp.76 - 2017
11 RENGİN ZEMBAT; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ içinde OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN KULLANIMI - HEDEF CS YAYINCILIK - 2017
12 Hilal İlknur Tunçeli - ÇOCUK GELISIMI UYGULAMALARI içinde OKUL ÖNCESİ EĞİTİM - ATATÜRK ÜNIVERSITESI AÇIKÖGRETIM FAKÜLTESI YAYINLARI - 2017
13 RENGİN ZEMBAT; HİLAL İLKNUR TUNÇELİ - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE GÜNE BAŞLAMA ZAMANI ETKİNLİĞİNİ PLANLAMA VE UYGULAMA - ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI - 2015
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Hilal İlknur TUNÇELİ - Fiziksel Alan, GELİŞİME UYGUN EĞİTİM PROGRAMI - Erken Çocukluk Eğitiminde En İyi Uygulamalar kitabı içinde. - NOBEL AKADEMİ YAYINCILIK - 2019
2 Hilal İlknur Tunçeli, Büşra Şahan Aktan - Erken Öğrenme Kuramları. (Ed. Özgül Polat).ÖGRENME VE ÖGRETMEN: TEORIDEN UYGULAMAYA - NOBEL AKADEMİ - 2017
2.1 B-UFUK AVRUPA KONSORSİYUM, ERC, MSCA HİBE PROGRAMLARI BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE ORTAK ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Mehmet Emiroğlu, Emrah Doğan, M. Barış Horzum, Eda Demirhan, Gülden Uyanık Kaya, Hilal İlknur Tunçeli, Ali İlya, Ayşegül Kırtel. - The Science for Stronger Societies (Science4Future) Araştırma Dekanlığı - DOI : Devam Ediyor - 2024
2.3 B-TÜBA, TÜBİTAK (1001, 1003, 1004,1005, 1505, 1007, 2244, 3005, 2232, 2236, 3501, 1071, COST), ERA-NET, ULUSLARARASI İKİLİ VE ÇOKLU İŞ BİRLİKLERİ, BİRLEŞMİŞ MİLLETLER, BOREN, SSB, STB, TENMAK, TAGEM, TÜSEB, DİĞER BAKANLIKLAR TARAFINDAN DESTEKLİ PROJEDE ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Öğr. Gör. Dr. Aysel Ferah Özcan, DOÇ. DR. EBRU UZUNKOL, DOÇ. DR. HİLAL İLKNUR TUNÇELİ,DOÇ. DR. HULUSİ GEÇGEL, DOÇ. DR. HÜLYA ÇELİK, DOÇ. DR. RAMAZAN ALABAŞ, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ YUSUF METE ELKIRAN - Ders Kitapları Ve Paydaş Görüşleri Bağlamında Türkiye?De Çocuk İmgesinin Dönüşümü (1923-2023): 100 Yıllık Çocukluk - DOI : Devam Ediyor - 224K949 - 2024
2.12 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN ÖZEL KURULUŞLAR (2547 DIŞINDAKİ TTO VE SANAYİ KURULUŞLARI İLE YAPILAN AR-GE, YENİLİK VE ÖZGÜN TASARIM PROJELERİ) İLE YAPILAN EN AZ 12 AY SÜRELİ PROJELERDE ARAŞTIRMACI OLMAK (DERLEME VE RAPOR HAZIRLAMA ÇALIŞMALARI HARİÇ) :
1 Çoklu Zeka Kuramına Göre Okul Öncesi Dönemdeki Özel Yetenekli Çocuklara Yönelik Özel Tasarımlı Alanların Oluşturulması - İSTKA TR10/16/ÇGE/0070 - 2017
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 2209_A_2023_1_Çocuk Gelişimi_4 - 2209_A_2023_1_Çocuk Gelişimi_4 - DOI : Tamamlandı - 2209_A_2023_1_Çocuk Gelişimi_4 - 2023
9.7-ALANINDA ULUSLARARASI YAYIMLANAN KİTAP EDİTÖRLÜĞÜ :
1 Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme: Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları - 2022
2 Erken Çocuklukta Gelişimi Değerlendirmede Kullanılan Güncel Ölçme Araçları - 2019
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Milli Eğitim Dergisi - 2020
9.12-ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi - 2024
2 İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi - 2024
3 Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice - 2023
4 Sakarya University Journal of Education - 2023
5 Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi - 2023
6 Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi - 2022
7 Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - 2021
8 Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi - 2020
9 Kuramsal Eğitimbilim Dergisi - 2019
10 Kuramsal Eğitimbilim Dergisi - 2019
11 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2019
12 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2018
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Baskent University Journal of Education - 2024
2 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2024
3 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2023
4 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2023
5 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2022
6 Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2022
7 Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi - 2022
8 Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi - 2021
9 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
10 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
11 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
12 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
13 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
14 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2021
15 Trakya Eğitim Dergisi - 2020
16 Trakya Eğitim Dergisi - 2020
17 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2020
18 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2020
19 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2019
20 Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi - 2019
21 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2019
22 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2019
23 Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2019
24 Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi - 2018
25 EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - 2018
26 EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - 2018
27 EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - 2018
28 EĞİTİMDE KURAM VE UYGULAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ - 2017
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE EBEVEYN- ÇOCUK İLİŞKİSİNİN ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ - Hilal Günday - ISSN : Hilal İlknur Tunçeli - Trakya Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Temel Eğitim - 2023
12.3-KURUM DIŞI DOKTORA/UZMANLIK/YÜKSEK LİSANS SINAVLARINDA JÜRİ ÜYELİĞ :
1 BABALARIN DUYGU İFADE ETME BECERİLERİ İLE OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN DUYGU İFADE ETME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ - Betül Turan - ISSN : Fatma Özge Ünsal Aksebzeci - SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ - HAMİDİYE SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - ÇOCUK GELİŞİMİ - 2024
2 AZERBAYCAN’DA YAŞAYAN TÜRKİYELİ LİSE ÖĞRENCİLERİNDE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI İLE GÜNLÜK BELLEK ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ - Sümeyra YAMAN - ISSN : Fatma Özge Ünsal Aksebzeci - SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ - HAMİDİYE SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - ÇOCUK GELİŞİMİ - 2024
3 60-72 aylık çocukların dijital oyun bağımlılığı ile duygusal davranışsal problemleri arasındaki ilişkisinin incelenmesi - Nursema ÇETİN - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - TEMEL EĞİTİM OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ - 2024
4 EBEVEYN DAVRANIŞLARI HİKAYE TAMAMLAMA TESTİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ - Neslihan Çavuşoğlu - Balıkesir Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Temel Eğitim - 2023
5 ALTERNATİF EĞİTİM ORTAMLARINDAN ÇOCUK ATÖLYELERİ - Melek AYDEMİR - Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ - Temel Eğitim - 2023
6 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SINIFLARINDA ÖĞRENME MERKEZLERİNİN KULLANIMI; ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ, MERKEZLERİN ÖZELLİKLERİ VE GÜNCELLENME DURUMLARI - Fatma Çavunt - Trakya Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Temel Eğitim - 2023
7 ANNELERİN BEKÇİLİK DAVRANIŞLARI İLE ÇOCUKLARININ SOSYAL YETKİNLİK, PROBLEMLİ DAVRANIŞ VE DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ - BUSE İLAYDA BAŞEĞMEZ - Balıkesir Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Temel Eğitim - 2023
8 TRT Çocuk Kitaplık Uygulamasındaki E- Kitapların Temel Kavramlara Yer Verme Durumunun İncelenmesi - Gülay Gül - Maltepe Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü - Temel Eğitim - 2023
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE GELİŞİMSEL DEĞERLENDİRME - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 ERKEN ÇOCUKLUKTA EĞİTİM PROGRAMLARI VE UYGULAMALARI - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Çocuk Ruh Sağlığı - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
3 Aile Eğitimi ve Katılımı - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
4 Okul Öncesi Eğitim Programları - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
5 Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
6 Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
7 Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
8 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
9 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
10 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2024
11 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
12 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2024
13 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
14 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
15 Aile Eğitimi ve Katılımı - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
16 Erken Çocuklukta Sanat Eğitimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
17 Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
18 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
19 Aile Eğitimi ve Katılımı - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
20 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2023
21 Çocuk Ruh Sağlığı - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
22 Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2023
23 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
24 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
25 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
26 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
27 Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
28 OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2022
29 OKULA UYUM VE ERKEN OKURYAZARLIK EĞİTİMİ - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
30 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
31 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2022
32 Aile Eğitimi ve Katılımı - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
33 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2022
34 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2022
35 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2022
36 Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2022
37 Öğretmenlik Uygulaması II - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2022
38 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
39 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
40 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
41 Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
42 Öğretim İlke ve Yöntemleri - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
43 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2021
44 Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2021
45 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.3 - ISSN : 2 - 1 - 2021
46 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
47 Öğretmenlik Uygulaması I - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2021
48 Çocukta Davranış Yönetimi - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2021
49 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
50 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
51 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2021
52 SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2021
53 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2021
54 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - pp.2 - ISSN : 2 - 1 - 2021
55 A SEÇ: ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
56 A SEÇ: ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE YARATICI ÇOCUK ETKİNLİKLERİ - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2019
57 TEMEL EĞİTİM VE OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
58 TEMEL EĞİTİM VE OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2019
59 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2019
60 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2019
61 Öğretim İlke ve Yöntemleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
62 Öğretim İlke ve Yöntemleri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2018
63 Temel Eğitim ve Okuma Yazmaya Hazırlık - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2018
64 Temel Eğitim ve Okuma Yazmaya Hazırlık - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2018
65 Öğretmenlik Uygulaması I - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2018
66 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2018
67 ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2018
68 Öğretmenlik Uygulaması II - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2018
69 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
70 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2018
71 Okul Deneyimi - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2018
72 Okul Deneyimi - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2018
73 Öğretmenlik Uygulaması II - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2017
74 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
75 Okul Deneyimi - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2017
13.4-EĞİTİM-SEMİNER-SERTİFİKA :
1 Hilal İlknur Tunçeli, Canan Sola Özgüç - ISSN : 0 - 0 - 2023-2024 Bahar - 2024
2 Hilal İlknur Tunçeli - ISSN : 0 - 0 - 2023-2024 Bahar - 2024
3 Hilal İlknur Tunçeli - ISSN : 0 - 0 - 2023-2024 Bahar - 2024
13.5-EĞİTİM BİLGİLERİ :
1 LAP-3 gelişim değerlendirme ölçeği nin Türkçe ye uyarlanması ve 48-72 aylık çocukların gelişimlerinin incelenmesi - Marmara Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Doktora - 2017
2 Anaokullarına devam eden 6 yaş çocuklarının sosyal becerilerinin okul olgunluklarına etkilerinin incelenmesi - Hacettepe Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Yüksek Lisans - 2012
3 - - Marmara Üniversitesi - Atatürk Eğitim Fakültesi - Lisans - 2008
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM FAKÜLTESİ - 2023
2 SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM FAKÜLTESİ - 2023
3 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Araştırma Görevlisi Doktor - 2017
4 Marmara Üniversitesi - Atatürk Eğitim Fakültesi - Araştırma Görevlisi - 2013
5 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Araştırma Görevlisi - 2010
17.2-DEKAN YARDIMCILIĞI /MÜDÜR YARDIMCILIĞI :
1 Dekan Yardımcılığı - 2023
KİTAPLAR
Erken Çocuklukta Davranışı Anlama ve Yönlendirme
Okul Öncesi Eğitim Ansiklopedisi Gelişim II
İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları
OYUN VE OYUN MATERYALLERİ
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları
DÜNYADA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim
Erken Çocukluk Döneminde Çocuğun Davranışını Anlama ve Yönlendirme
Dünya Ülkelerinde Eğitim Sistemleri ve Okul Öncesi Eğitim
YÖNETİM VE LİDERLİK
YÖNETİM VE LİDERLİK
ÇOCUK GELİŞİMİ ARAŞTIRMALARI
ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN VE OYUN YOLUYLA ÖĞRENME
Adım Adım İlkokula Başlamak Okula Uyum Ve Erken Okuryazarlık Eğitimi
ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN GÜNCEL ÖLÇME ARAÇLARI
ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİ DEĞERLENDİRMEDE KULLANILAN GÜNCEL ÖLÇME ARAÇLARI
Erken Çocuklukta Eğitim Programları ve Uygulamalar
ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ
ÖĞRENME VE ÖĞRETME TEKNİKLERİ
GELİŞİME UYGUN EĞİTİM PROGRAMI - Erken Çocukluk Eğitiminde En İyi Uygulamalar
ÖĞRENEN ÖĞRETMEN
Örneklerle OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARINI DEĞERLENDİRME VE TANIMA
Gelişimsel Destek Programları Tanımlar ve Programlar
Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi
ÇOCUK GELİŞİMİ UYGULAMALARI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ERKEN ÇOCUKLUKTA OYUN VE OYUN YOLUYLA ÖĞRENME
DÜNYADA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ
ÖĞRENME VE ÖĞRETME: TEORİDEN UYGULAMAYA
Çoklu Zeka Atölyesi Uygulama ve Etkinlik Kitabı
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ
HER YÖNÜYLE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM
MAKALELER
The Color Liking and Object Color Preferences of 48-84 Month-old Children According to the Gender
What Do Children Think about Starting Primary School?
Do preschool teacher candidates' self-efficacy beliefs and attitudes towards the profession predict their entrepreneurship?
Sheep color, iron color, my room's color..’ How do 48-84 months-old children name and derivative colors
Examination of 21st-Century Skills in Early Childhood in Terms of Different Variables
Teaching Practicum Courses in COVID-19 Pandemic Period: Example of Preschool Teaching Undergraduate Program
Teacher candidates’ critical thinking and learning autonomy: The mediating role of self-regulation
Legal Foundations and Comparative Analysis of Early Childhood Education Practices in The Turkish World
Parents’ Metaphors About Outdoor Play
36-72-MONTH-OLDCHILDREN MOTHERS’ VIEWS ABOUT COVID-19 PANDEMIC
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretim Süreçlerinde Uygulamayı Tercih Ettikleri Etkinlik Türlerine İlişkin Görüşleri
Okul Öncesi Eğitim Ortamlarının Fiziksel, Psikolojik ve Sağlık Özellikleri Açısından Güvenliğinin İncelenmesi
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
The Curriculum of Preschool and Primary School: Examination of Teacher Candidates’ Views
5 YAŞ ÇOCUKLARININ SORUMLULUK KAZANMA DÜZEYLERİ İLE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
48-72 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN LAP-3 GELİŞİM DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ İLE İNCELENMESİ
ÇOCUKLARIN BENLİK ALGISI, MİZAÇ VE SOSYAL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kontrol Odağı ve Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
48-72 Aylık çocuklar için LAP-3 gelişim değerlendirme ölçeği’nin geçerlik ve güvenirlik çalışması
Erken Çocukluk Döneminde Gelişimin Değerlendirilmesi ve Önemi
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI 2006 HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Tehlike Kavramına İlişkin Görüşleri
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL YÖNETİCİSİ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI
Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden Çocukların AnnelerininÖz Yeterlilik ve Öfke Düzeylerinin İncelenmesi
MY OWN PAST AN EXAMPLE OF FAMILY INVOLVEMENT PROJECT APPLIED TO IMPROVE 48 54 MONTHS OLD CHILDREN S PERCEPTION OF THE PAST
ANAOKULLARINA DEVAM EDEN 6 YAŞ ÇOCUKLARININ SOSYAL BECERİLERİNİN OKULOLGUNLUKLARINA ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri İle Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
The Investigation of School Readiness Level of Six Years Old Preschool Children in Terms of Different Variables
BİLDİRİLER
Çocukların Gözünden Çocuk Kütüphaneleri: Mimari Atölye Deneyimi
36-72 Month-Old Children Parents Views about Covid-19 Pandemic
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları ve Mesleğe Yönelik Tutumlarının Girişimciliklerini Yordayıcılığının İncelenmesi
COVID-19 PANDEMİSİNİN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI ÜZERİNDEKİ İZLERİ: ANNELERİN GÖRÜŞLERİ
Ebeveynlerin Açık Havada Oyuna İlişkin Metaforlarının İncelenmesi
Çocukların Gözünden İlkokul 1. Sınıf Başlamadan Önce VeBittiğinde
Nasıl Bir Okul Öncesi Öğretmeni Olacağım? Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Mesleki ÖzYeterlik İnançlarının İncelenmesi
Okul Öncesi Dönem Çocuklarıyla Birlikte Çocuk Kütüphanelerini Kullanan Anne Babaların Çocuk Kütüphanelerden Beklentilerinin İncelenmesi
Okul öncesi öğretmenlerinin sahip oldukları sahip oldukları bireysel farklılıkların (psikososyal özelliklerin) kapsamlı olarak değerlendirilmesi
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ETKİNLİK TÜRLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM LİSANS PROGRAMI
Erken Çocuklukta Erken Müdahale: Ne Biliyoruz?
Çocukların Benlik Algısı, Mizaç Ve Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkiler
48-72 Aylık Çocuklar İçin LAP-3 Gelişim Değerlendirme Envanteri’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Kontrol Odağı ve Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ile Akademik Motivasyonları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ANALYZING SAFETY OF PRESCHOOL ENVIRONMENTS IN TERMS OF PHYSICAL PSYCHOLOGICAL AND HEALTH CHARACTERISTICS
Okul Öncesinden İlkokula Geçiş Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
An Overview of Postgraduate Theses at Preschool Education in Turkey
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL YÖNETİCİSİ KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ TEHLİKE KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI (2006) HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ BÜROKRATİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMUNA DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN ANNELERİNİN ÖZ YETERLİLİK VE ÖFKE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARINA YÖNELİK METAFOR ÇALIŞMASI
The Investigation of School Readiness Level of Six Years Old Preschool Children in Terms of Different Variables
MY OWN PAST AN EXAMPLE OF FAMILY INVOLVEMENT PROJECT APPLIED TO IMPROVE 48 54 MONTHS OLD CHILDREN S PERCEPTION OF THE PAST
THE SOCIAL SKILL LEVELS OF 4 5 AGED PRESCHOOL CHILDREN IS THERE A DIFFERENCE BETWEEN THE VIEWS OF PARENTS TEACHERS AND RESEARCHERS
The relationship between candidate teachers communication skills and their attitudes towards teaching profession
Anaokullarına Devam Eden 6 Yaş Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME - Erken Çocukluk Döneminde Kullanılan Teknikler ve Güncel Ölçme Araçları
EĞİTİM KURAM VE UYGULAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Erken Çocuklukta Gelişimi Değerlendirmede Kullanılan Güncel Ölçme Araçları
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Çoklu Zeka Kuramına Göre Okul Öncesi Dönemde Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Özel Tasarımlı alanların Oluşturulması
ÖDÜL
KADIKÖY BELEDİYESİ AKADEMİK KATKI ÖDÜLÜ
UZMANLIK ALANLARI
Okul Öncesi Eğitimi